17 Ιούν Η Διώρυγα της Κορίνθου επαναλειτουργεί από τις 17 Ιουνίου 2026
Ανακοινώνεται ότι η Διώρυγα της Κορίνθου τίθεται εκ νέου σε λειτουργία για τη θαλάσσια κυκλοφορία από την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, κατόπιν της σημαντικής προόδου των εργασιών αποκατάστασης στο κρίσιμο τμήμα του έργου. Λαμβάνοντας υπόψη τη σημασία της Διώρυγας για τη ναυσιπλοΐα, τον τουρισμό και την...